HP sista delen

Såg den sista delen av Harry Potter!
Jag tyckte inte att den var särskilt bra. Ärligt talat det var fan bara actionscener eller långa, superseriösa scener där Harry ser gravallvarlig ut.. och den där pampiga musiken som spelades hela tiden! och vissa superbra delar i boken finns inte med i filmen! Jag vet att dom inte kan ta med allt som finns i böckerna men dom hade kunnet korta ner vissa superlånga, tysta minuter och lagt till lite bra repliker som finns i böckerna! Och sen i sluutet så orkar man ju inte se mer! Vrf började Woldi och Harry plötsligt försöka strypa varandra och ramla ner från ett stup? Wtf? När Harry skulle bryta av Fläderstaven så kändes det bara som en ripoff från Sagan om ringen...
Innan actionscenerna så tyckte jag att filmen var ganska bra! Liksom snygga miljöer och bra gjort och allt men jag klarar verkligen inte av "its my deestinyyy!" och actionscener där alla väggar bara rasar och specialeffekterna spränger sönder öronen..
Fast sista boken är amazzzing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0