Trött


1. Om du fick välja vilket djur som helst att ha som husdjur, vilket djur skulle du ta? Apa antagligen!
2. Om du just nu, tittar rakt till höger - vad ser du? Ett fönster och en globlampa.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Pappa.
4. Vilken färg är din tandborste? Röd!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? En natt på museet 2.
6. Vad/vem finns under din säng? Dalai lama och massa damm..
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS!
8. Hur är din drömkille/tjej?? Jag gillar gillar som är annorlunda, som skiljer sig från mängden! 
9. Vad åt du senast? Omelett och kantareller!
10. Vad åt du till frukost? Ostbollar och laktrisnappar..
11. Dansar du på fester? Beror på vilken fest och vilka människor.. Men om det är disco så dansar jag loss!
12. Fisk eller sköldpadda? hmm.. fisk tror jag.
13. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i nåt coolt land och fotar med en snygg kille! hehehe..
14. Vill du ha barn? Inte nu men troligtvis när jag blir vuxen.
15. Vad ska du döpa ditt/dina barn till i så fall? Optimus Prime och Tryggve!
16. Hur stor är din säng? Inte så stor..  
17. Föredrar du havet eller pool? Havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0