D.A.N.C.E

Ville bara tipsa om Justice, här är EN av deras bra låtar:
För övrigt är jag lite stressad p.g.a pjäsen i skolan.. Vi spelar ju Romeo och Julia, jag och två andra delar på Romeorollen.. Jag har massa scener som jag ska skrika, döda och gråta i. Jag måste göra det bra, för det kan antingen gå asdåligt eller asbra när man göra såna scener. Blir lite osäker om jag spelar över eller inte...
Tror inte det, men man vet ju inte hur man uppfattas på själva scenen.
Vi spelar upp om 2 veckor, vi kommer att klara det. Men till vilket pris? Vi kommer som alltid vara arga, trötta och irriterade på varandra men jag tror vi fixar det.
VI SKA FIXA DET!
Jag och mina macka <3

Kommentarer
Postat av: hon den där.

läser din blögg. du går väl på eriksdals teaterlinjer? :] funderar på att söka till eriksdals teater, vad tkr du om skolan?

2011-12-03 @ 21:05:14
Postat av: Bob

Har du facebook? Kan skriva i meddelande där, vill helst inte att folk ska veta vilken skola jag går på. :)

2011-12-03 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0