Ernst

Vad har jag emot Ernst? Jag hatar inte Ernst, men han är ett litet skämt! Hahasha!
I alla hans program ska han "mysa till det" med små detaljer och grejs, sen verkar det som om allt Ernst gör är perfekt! Skrattade lite idag för jag tittade på hans program, han påstod att han aldrig hade panerat kol (han lagade mat) och att "vi får se hur det här blir!" Och såklart blek hans panerade kol helt perfekt! Åh errrnst! Du är så mysig, perfekt och du gör allt!
Jag blev helt crazy för han byggde typ en jävla brygga en gång! Sen knivar han av lite grenar från en gran och gör en jävla naturlig matta som ska se julmysig ut utanför dörren!
Sen kommer Carl-jan vickande i sin fula lilla pälshatt och skrattar och bockar. Sen sitter dom vid julborden och "ooar" över Ernst matlagningskonster, skrattar högt med tindrande ögon och tillslut tittar Ernst in i kameran och säger "God Jul, tack för att ni tittade.. och.. Ta hand om er" *blink*
ÅH ERRRNST!

Kommentarer
Postat av: ^w^

Fick mig att garva xD Börja skriv krönikor hörru :D

2011-12-22 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0