Nostalgibomb, barnprogram

Dagens barnprogram är sjukt dåliga. Bu bu bu. Så jag har gjort en top 5 lista på gamla barnprogram!

NR. 5. Tweenies..

Tweenies var/är inte särliskilt kul.. Såg på det idag och jag avskyr introt! BU! Men dom är lite roliga, fast ganska creepy. En blanding mellan teletubbies och mupparna..

Hitatde den inte på svenska.


NR. 4. Arthur.


Arthur är lite sådär, gillade det inte särsilt mycket när jag var liten.. Men Arthur är mysig! Konstiga historier med moral i slutet. Men Arthur får lite pluspoäng pga hans flummiga utseénde. Vad är han för något? En sork typ? Råtta, björn?
Kommer ni ihåg introt? Superlame.. men man blir ju så glad!


NR. 3. Nalle har ett stort blått hus.


Åhh nalle <3 Så himla jobbig men ändå störtskön! Bra låtar och karaktärer som skuggan, den gubbliknande lilla råttan och månen!
Hahaha så himla kul i början när nalle öppnar dörren och sniffar in i kameran, sniff sniff vem är det som luktar? Det är ju DU! Hahaha så jävla random.
Hejdåsången <3.

Nr. 2. Hey Arnold!
Arnold är så jävla cool! Avsnittens historier skiljer sig från de vanligare barnprogrammen.. Nån gång handlade det om en läskig snubbe på ett tak som har väldigt många duvor! Sen flög han iväg med dem i solnedången..


NR. 1. GNOTTARNA!

Jag älskade Gnottarna! Alla älskade Gnottarna! Man ville lksom bo där i grottan, det såg så sjukt cozy ut! Älska karaktärerna! Speciellt fladdermössen haha.
Hittade den här videon nu.. DORIS! NOSTALGICHOCKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0