So uppgift

Random bild jag har tagit.
PUUUUUH nu är so'n klar! Energi och klimatförändringar! WOAP!
Hade noprov idag också.. fan vad jag blev stressad! Shit, jag bruka rinte bli provstressad, inte alls! Men min underbara nolärare hade ställt frågor som man måste liksom klura ut och tänka själv, lite oförberett sådär.. Ååååh.
Satt kvar sist av alla.. Hoppas att det gick bra.
BTW! Det var en fjortis som försökte sätta krokben för mig och felicia på bussen.. jävla styltbralla.. Vi skulle gå förbi henne och hon blockade ju typ gången så vi liksom gick förbi henne lite otrevligt.. (HON BLOCKADE FAN GÅNGEN!) det gick så snabbt så jag bara vände mig och och höjde på ögonbrynen åt henne när hon försöke fälla mig.. jag skulle långt bak i bussen så jag han inte dropkicka henne..
En sån där "jag är jävligt tuff och jag kan slå in ditt pannben"- fjortis.. en sån var hon.
UUH!

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar; tack så mycket, hur fixar jag den? :)

2011-12-14 @ 14:50:51
URL: http://lolliiz.blogg.se/
Postat av: alicia

Fjortisar kan vara jobbiga, en fjortis puttade in my i typ hundra krämtuber på kicks och såklart så välte alla! Och man såg ju att det var gjort med flit! Taskigt och oförlåtligt! Haha, skulle ha slagit henne på käften, nej jag skoja bara!

2011-12-15 @ 20:06:20
URL: http://photobyallili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0