Sry Ystad

Idag var jag och familj i Ystad. BU!
Jag flängde runt och letade stressat efter HM, när jag hittade HM blev jag djupt besviken.. Vart tog utbudet vägen? Några damkläder, smycken och sen mängder med småbarnskläder!? VA!?
Där fanns det inget att investera i.. så jag var tvungen att gå till LINDEX och KAPPAHL. Va!? BU! Avskyr deras halv tantiga/ganska trista kläder som dessutom är för dyra.
LINDEX, KAPPAHL OCH HM var det enda som fanns i Ystad, resten var bara små hattbutiker typ.
Ush nej nu låter jag verkligen som en bortskämt stockholmare.. Men jag blir ju så stressad av mellandagsrean!
Aja.. nu kan ni få se några nya poser jag har övat på.
Sötisen.

Läskiga tanten.

Drygisen.

RabiesÄlgen.

Kommentarer
Postat av: karolina

Hahahahaha, rean är grym i sthlm ; ) har fyndat maaaaassor lilla gumman

2011-12-29 @ 15:49:58
URL: http://eighteenkaratgoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0