Uppdatering

Tjoo breee jag har haft fetaste julen! Nä, inte fetast men definitivt tjock! Har fått bästa julklapparna på länge!.. men ehm det var trevligt med släkten och mysigt med gran och familjekärlek.. (var tvungen att slänga in det där pga att inte verka matrealistisk..)

DAFTPUNK-TRÖJA.
MONKIPRESENTKORT.
THE SIMS 3 KVÄLLSNÖJEN.
WOOPIWOOPI!
Sjävla julafton spenderades i Smauland med mammas släkt.. mamma, pappa, lillebror, moster, morfar, morbror ock två kusiner. Småland är mysigt på julen.. MEN VART FAN TOG SNÖN VÄGEN? JESSUS AMALIA MORMORS MAMELUCKER! DET VAR NÄSTAN 9 PLUSGRADER PÅ SJÄLVASTE JULAAFTON!
Såklart kommer snön komma i Januari.. EN MÅNAD FÖRSENT!
//GRÅTER. (inte)
Sjit jag känner mig så rörig. Jag måste plugga mycket nästa termin pga tvseriesinspelning.. jag är typ kär, har lite av en identitetskris och jag tänker för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter tvserien du ska va med i? :)

2011-12-27 @ 03:30:46
Postat av: Noahb

Ja det kommer komma några bilder efter mitt lilla "juluppehåll" :)

2011-12-27 @ 12:33:31
URL: http://noahb.blogg.se/
Postat av: Noahb

Från secret santa och skolavslutningen:)

2011-12-27 @ 21:53:06
URL: http://noahb.blogg.se/
Postat av: KARRE

CAAALL ME BABE, MOBILEN IS BACK!!!!!!

2011-12-27 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0