Arg!

En sak som jag blir förbannad på är när vissa killar tror att dom kan göra vad dom vill. Att dom kan gå förbi en tjej och tafsa henne på röven och sen ignorera henne tex. Och såna killar som är helt desperata och går omkring och ber varje tjej dom ser att ta av sig tröjan... Jag vet några såna killar som håller på så. Jag träffade en sån där desperat kille och jag tyckte att det var "smickrande" att han höll på så, men ja, jag tyckte att det var lite äckligt men jag sa aldrig ifrån! Nu skulle jag ha sparkat ner honom! Ne, kanske inte men vafan så där kan man ju inte hålla på! Och ännu en grej som jag hatar är när tjejer ska vara "tacksamma" över att killar tafsar på dem! "Jaa det kanske är lite jobbigt men man ska ju vara glad att man blir uppmärksammad!" Som äckligt stöddiga killar som tror att  dom kan göra vad fan dom vill.
Nä jag blir jävligt irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0