Tjenare mannen

Ser lite sur ut på 3 av bilderna, vilket inte var meningen. Smutsig spegel också men jag ska inte behöva ursäkta mig, är inte mer mänsklig än någon annan. Och vem orkar tvätta spegeln innan man tar en bild liksom?
Iallafall! Här är jag, med sjukt snyggt hår som förstördes i vinden. //Gråter.
Har halsduken varje dag, måste sluta! Kommer att bli beroende, kommer inte kunna andas utan den! Min halsduk är som min personliga herionsort.. hehehehe.
Träffade Bob Hansson i skolan idag btw! Eller alla träffade honom, han föreläste faktiskt.
Asbra! Flummig men sjukt rolig snubbe, han är poet också. Fick hans autograf! Han ritade ett litet hjärtaa!
I brist på annat så får "ni" äran att bevittna Bob Hanssons autograf. Han skriver som en kratta.
Är dock inte säker på om han är ett geni eller hög, men jag gillar honom!
Gillar papegojan, men gosh vad han ser creepy ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0