Grönan

Idag for jag, småkussar, lillebror, faster och pappa iväg till Grönan! Det är en big deal för mig eftersom att jag bara är där en gång varannat år typ.. Har varit där en gång i år, om man inte räknar konserterna.
Men jag gillar att åka dit sällan för då är det sjukt mycket roligare! Enda nackdelen är att varken min pappa eller faster ville åka något, och småbarnen är för korta så jag var lite forever alone.
Jag är den första till vänster. Hon som sitter och gapar innan det ens har blivit läskigt.. Fast det roliga är att jag egentligen är höjdrädd, och då åker jag alltså Tilt? Själv?
Slänggungan är så himla kul. Jag älskar den!
Lilla fritt fall på 12 meter.. Min lillkusin var helt blek och stel av skräck. När vi klivit ur så var den dock "jättekul".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0