Hey jude

Aloha. Jag har inte haft lust att blogga, tyvvär. Men nu är jag tillbaka!
Igår så spelade jag, Felicia, Petter, Oskar, Linnea, Johanna, Oskar, Edwin, Eva, Nermin, Amanda och Tove laserdome! YEAAH! CYBERKRIG!
Men när vi steg in genom dörren till Cybertown så träffade vi på ett stort gång med killar, typ ett år yngre..
Vi körde mot dem några ggr och det var härligt! Dom skrek bara bög till varandra och var otrevliga. Jag blev jätteaggresiv och kaxade när jag lyckades skjuta några av dem. Hah. eh. Klart att många tillslut ville bara peppra ned mig med laser.. Sen så blev det inte bättre att jag hade vita kläder på mig, så jag lös som en stjärna i mörkret!
Men det var askul!
Just nu sitter jag och lyssnar på Beatlarna Beatels. Kulkul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0