5 saker

Jag älskar gamla serietidningar som Läderlappen, Stålmannen och Spindelmannen, dom gamla tidningarna är finare ritade och assscoola!
Jag blir kär väldigt lätt. Har sammanlagt varit kär i 7 personer..
Jag gillar inte Ernst. Brukar sitta och skratta åt hans "mysiga" små kreationer, "härliga" små irriterande naturpromenader som ofta dyker upp mitt i hans tvprogram och när han ska blanda två ingridienser och säger att "nu ska dom gifta sig med varann" ARRRG
Har aldrig haft en kille. Har nästan varit, men inte riktigt.. Har strulat men inte varit ihop.
Var beroende av twilight förförra året. Bara bökerna, gillade inte filmerna. Nu kan jag inte läsa dom längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0