Dagens egobilder.

..Ganska segt att jag bara lägger ut bilder från min toalett när jag tar bilder på mig själv.
Hela min dator är fylld med spegelbilder! GAH!
Föresten, min älskade plattång la AV! Nu har jag ioförsig skaffat en ny, budgetvariant. Men två hela dagar var jag tvungen att gå omkring med min lockiga lugg som såg ut som en brun skorpa på min panna! Mycket viktigt i-landsproblem!
Hade essä-uppgift i skolan idag.. Hur den amerikanska, industriella och franska revolutionen hänger ihop med varandra och deras konsekvenser.. Man skulle göra uppgiften om man ville få högre betyg i so.
Pjew! Den var jobbig att skriva för man vet liksom inte riktigt VAD man ska skriva, ävan fast jag hade pluggat och så. Knarkade lite dextrosol så att jag skulle hålla mig pigg, och under provet skakade jag fan! Fats det berodde nog mest på tidspressen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0