Dagens webcam

Notera den stirrande kudden som planerar något.
I brist på annat försöker jag liva upp min vardag lite.. Har massa saker jag kan göra, men har inte lust.. Så jag är uttråkad..
Apropå nåt helt annat! Dom flesta har väl sett den här videon?
Alla tycker att det är så gulligt att dom vill vara som Nicka Minaj men har ni sett hennes videos haha? Lite hemskt att hon är förebild för småbarn när hon kråmar sig och pushar upp brösten hela tiden?
Det finns värre bilder, men ni fattar vad jag menar? tycker att det är jobbigt att nästan alla mainstream, kvinnliga kändisar ska behöva vika ut sig hela tiden, vara sexiga och sånt.. Speciellt när småbarn ser på deras skitvideos och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0