Gråter

Inombords. Jag som på senaste tiden har nördat pokemon crystal.. Är tvungen att ta bort en av mina käraste små pokemon, lägga in den i datorn. ("ni" fattar inte om ni inte kört spelen) För att ingen av mina pokemons kan lära sig waterfall! Vfan? har ju en quagsire! Vad är problemet? Jo nåt konstigt är det, för den är en vattenpokemon. Men ja, den kan inte lära sig waterfall. Så nu är jag tvungen att offra nån för att skaffa mig en vattenpokemon som kan lära sig waterfall. Man kan liksom inte komma vidare i spelet om man inte lär sig waterfall.
Jag är deadly serious hära, jag är fan ledsen!
Jag blir tvungen att offra cleffa. Min söta lilla cleffa.
Så här ser den ut min stackars älskling!
MVH fröken pokemon-psyho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0