Hipphurra!

När jag vaknade i morse kände tittade jag mig i spegeln och noterade förskräckt de skarpa, svarta kattränderna på mina kinder, jag såg hur mitt aniskte förvreds och började bli brunare och brunare.. Ögonen fläckades av mascara och håret blev blekare och blekare och rufsigare och rufsigare.. Jag tittade ner på min sovtröja och såg att det nu bara var ett pyttelitet, vitt linne med stora, stora bokstäver.. FJORTIS.
Det var så det gick till. Kanske.
Nejmen jag vaknade vid nio och låg och väntade.. Sen kom familjen med tårta och presenter på det vanliga viset! Mysigt mysigt! Men ju äldre jag blir.. desto mindre spännande blir det ju.. Förut kunde jag liksom inte ens sova dagen innan, men nu gick det. Sov som en stock liksom!
Så här fin ser jag ut när jag äter tårta. Kolla min sköldpaddshals hahaha!
Slänger in en liten "snyggisbild" också. hahaha

Kommentarer
Postat av: smer

GRATTIS SIRI!!!"#¤%&/()=?`@£$€{[]}\ (MED ANDRA ORD)

HA EN BRA FÖDELSE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!

2011-11-13 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0