Jag åker på min tandem ensam hem

Hej heej. Var på en "casting" idag, alltså en provspelning för en film, fick hem ett manus i typ förrgår som jag skulle läsa igenom.. Haha jag skulle provspela en typ 10årig flicka som ska vara kär i en kille.
Det kanska inte låter så farligt?
Men om jag säger att jag skulle "le förälskat" och sucka djupt, säga att "han är så sööt" och "jag tänker på honom hela tiden! Det gör så ont! Jag tror att.. jag älskar honom."
Hahahaha känner vekligen att jag passar rollen men men! Det gick i allafall helt okejbra.
Men jag kommer att bli jäävligt besviken om jag inte får den här rollen som jag alltid har drömt om!!!!!

Kommentarer
Postat av: alicia

haha! Då får vi hoppas att det går bra!

2011-11-29 @ 18:32:30
URL: http://allili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0