Liten pluttis

Mitt hår har fan växt! Märker det ju inte men kolla bara på gamla bilder! shit bananas!
I sjuan var jag ju värsta hemlisfjorren.. ibland..
Men guh vad stor jag känner mig när jag tittar i arkiv från min förra blogg... grejen är ju att det där känns inte alls längesen! Fast jo!
November 2010
Hur posar jag här!?? lilla nutte! ska inte vara elak mot mitt forna jag.. men ärligt!
Februari 2010.
Oh vad cool jag tyckte att jag var i dom där mjukisarna. *suckar och skakar på huvudet*
Men man måste nog få ha på sig lite fula kläder som man tyckte var snygga då, bara för att nu fatta att dom var fula.
Hejeheeej.
BOBkepsen är fortfarande skitcool, men posen? ahahaha <3
<3 hahah linnea ser ut som en macho spanjor vid namn Giovanni Jalapenjo.
Nutidsbild... Man märker verkligen att jag har mognat/förändrats under dom här åren som gått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0