Lullaby

FAVORIT JUST NU…
Plagg: Min finfina rutiga skjorta som jag använder hela tiden, det måste vara mitt bästa köp någonsin också för den kostade mig 50 spänn på HM.
Låt: My moon my man.

Artist/band: Beastie Boysss <3

Djur: Mops eller fransk bulldog. Vilken som helst! älskar dem! Ser ut som ryknika små utomjordingar på fyra ben.
Googlebilder.
Sak: Ouff vad svårt.. Mitt afrikanska fingerpiano som jag köpte i Londoon <3
Jag hatar: Folk som inte bryr sig.
Jag älskar: Folk som bryr sig.
Svart/vitt - Svart.

Fest/Hemmakväll - Fest.

Fisk/kött - Fisk.

Bohemiskt/ljust o fräscht - Bohemiskt.

Ugglor/Katter - Ugglor.

Kladdkaka/morotskaka - Kladdkaka.

Mössa/halsduk - Halsduk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0