Bussajävel

So much fashion . Live love laugh.
Idag skulle jag ta bussen till svt. Bussen gick åt fel håll. Bussen vände. Jag somnade. Vaknade och en dam frågade
"Skulle inte du av vid sveriges television?" Jag sprang ut. Frös ihjäl. Upptäckte att jag gått av för tidigt. Väntade på bussen, frös ihjäl igen. Världens längsta bussresa. Kom fram. Åkte hem. Såg en snygg kille på tuben. Hihihi.
Det gick inte bra i skolan heller, jag var bara sur och jävlig.. (felåt felicia och amanda), men jagvene...
orkade inte vara glad.
Uhuhuhuhuhuhuhuhuh *negativ energi*
Blog ya later! (hatar det uttrycket)
Här kommer föresten världens härligaste bild:
Nu är erat liv fullbordat.

Kommentarer
Postat av: selma

den sista bilden= bigmouth strikes again



HAHAHHOHOHÄHÄÅHÅHÖHÖHOHOUHUHHYHYH osv

2012-02-07 @ 20:24:49
URL: http://tragisktochmagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0