Daft Punk




Har ju gömt att visa er min Daft-tröja som jag fick i julas! HIHIHIHIHI <3
Idag var jag i skolan. Jippie. Känner att jag måste utveckla mitt sociala liv lite.. Hänger bara med folk från klassen och Karro eller så är jag hemma. Älskar dem men jag känner mig lite trist.. Ibland. Kuluhuhl!
Blabla idag hände inget intressant förutom att jag lämnade tillbaka några kollegieblock till min engelskalärare. Jag med flera fick för oss att sno lite kollegieblock från ett grupprum, det var inte jag som bröt mig in i skåpet men jag eh.. Blev lite exalterad och tog för mig massa ritblock. Men nu är jag clean! Förklarade situationen för min engelskalärare som upptäckt några saknade kollegieblock i grupprummet.. Fick lite dåligt samvete och ville inte hamna i trubbel. Såå nu räcker det med kriminalitet!
//Skolmaterials-ligisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0