Första inspelningsdagen


Så här het var jag när jag var liten. <33333333

INSPELNING! Jag ska ju vara med i en tvserie för typ barn! Jag får liksom inte lämna ut så mycket information om serien.. Så that's it. En serie, på tv, för barn.
I allafall; Första inspelningsdagen, åkte till svt och blev sminkad med några andra, sen åkte vi iväg till inspelningsplats där vi skulle spela in en scen med massa statister. Grejen var att i scenen så skulle vi ha shorts/tshirt på oss. Och då ere ju såhära att... mina vackra vitiligofläckar sitter ju på mina ben, bland annat.
Så sminkören för försöka pudra bort fläckarna! Hah det såg helt sjukt ut. Dom ville nog ha bort dom för att de inte skulle ta nån fokus liksom..
Jag är helt pudrig nu.
Sen så blev det lite jobbigt. Det kändes som att regissören liksom... underskattade mig, fick inte heller så bra kontakt med hen. Lite jobbigt också att man knappt kände någon där, det var lite svårt att slappna av och köra på!
Men fortfarande. Det var dag ETT. Det kommer säkert gå jättebra i fortsättningen.
Jag har ju.. 26 inspelningsdagar kvar.
Hah! Vad neggig jag lät nu.
Det här kommer att bli askul!
Yippei!
Tjolaho!
Rararrraraaambaa!
Puttriputtprutt.

Kommentarer
Postat av: smer

sååååååå söt bild<3

2012-03-02 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0