Eylinerhelvete

Tjaaa snygging där.
Åhhh skulle prova min hatälskade nya eyliner idag och fasen vad jag är dålig på att applicera den! Buuu!
Det ser ganska bra ut på bild men det tog ett tag innan det blev någulunda bra. Hur fasen ska jag hinna lägga på den på morgonen innan skolan? En trött, stressad tjej med darrig hand + eyliner kan inte bli bra.
Får träna varje dag! För det är såå schnyggt <3
Nu till något viktigare! PALATSET var jag på idag! Med min lillbror! Ganska helt ok, gjorde feet många pärlplattor men liksom.. det är ju för typ småbarn. Föräldrar med sina småbarn inte 14:åringar direkt.
Tur att jag hade Ulf med mig.. (min lillbror)
För er som icke vet vad palatset är: Ett stort gammalt hus/palats som har blivit värsta leksakslandet! Palatsets olika rum har blivit teaterscener, verkstäder, små biografer m.m. Men typ för 3-10:åringar..
OBSERVERA MIN JÄVLIGT COOLA MEXIKANARE SOM JAG GJORDE!:
RESPEKT!

Kommentarer
Postat av: Kuv(l)

omgh somebody call the cops, du är ooolagligt snygg! ;) ;) ;) ;)

2012-01-07 @ 00:09:55
Postat av: Ester

Eyeliner, how could I live without you?

2012-01-10 @ 21:11:14
URL: http://foxaloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0