Hej rumpnäsor!

Idag strosade jag runt i skolan och var jobbig på NOn (räckte upp handen hela tiden).
På hemkunskapen (vi bakade bullar), gick fuckin BRANDALARMET. Nån liten muppjävlel fick för sig att bränna papper. Så hela skolan rusade ut på skolgårn och frös ihjäl. Sen fick vi gå in igen och mina bullar hade som tur var inte jäst över.
Efter skolan gick vi (massa vänner) till The donk, MC, Mackedånken, MCDONALDS! Där åt jag en paj och Petter och Sam hjälpte mig att stämma man ukulele!
När nästan alla dragit och det var jag, Petter, Edwin och Sam kvar så pratade vi massa skit och gick sen på stan.

Kommentarer
Postat av: Ester

Sjukt fin bild <3

2012-01-26 @ 15:23:47
URL: http://foxaloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0