Hemlig video

Bild från igår!
Håller på å spelar in en video där jag låtar min inre gitarrist få övertaget.
Det kommer attt bli najs lovar :)
För övrigt så fick jag, Felicia och Amanda för oss att hoppa ner i en djup skateboardramp (eller vad fan det nu är)
.. Där sprang vi runt och försökte klättra upp, men det gick inte så bra eftersom att det var isigt och jävligt! Vi snackade med några små barn som stod och tittade ner på oss..
Felicia kom upp, och efter ett tag så kastade sig manda dramatiskt upp för kanten, men såklart skulle jag (som den lilla bäver jag är) misslyckas totalt!
MEN KOMISKT VAR DET! Sprang ju omkring och förtvivlat gled ner för rampvägagrna om och om igen! Tillslut kom det en vuxen man som tröttsamt hjälpte mig upp med en bandyklubba.
Min knän är nu döda och jag har blivit ägd av små småbarn med klättringsförmågor.
DAGENS ÄVENTYR!

Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

<Följas via bloglovin? :D ( sorry om du itne vill följa bloggar du inte "känner till", men fråga får man ju! :)

2012-01-18 @ 16:42:10
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: selma

Jag gillar din blogg! Har följt den sedan blobbies o så, så jag är typ ditt största fan! Jo hm, du är skitsöt också! Jo, det var det! Hejdå!

2012-01-20 @ 20:24:08
URL: http://tragisktochmagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0