Smeagol

Hej hej Jag sitter här i väntern och spelar lite dota. Fast icke! Jag är trött, chipssmulig och hopplös just nu. Mitt rum ser ut som kaoz och jag vill inte gå in dit. För övrigt var jag i skolan idag. INTRRRESSTINNG?
Jag körde hårt på idrotten. Har börjat gilla det? Hm. Vi körde doodge baall! (Hur stavas det? jag vet inte.) jag blev helt lyrisk och vinnarskallig. Sköt inte så många bra bollar men lyckades ändå ta ut folk? hm.
Det där var dagens special. Glada nu?
Såhär såg jag ut innan skolan:
(varning för egoisten)
Hej alla elever, jag är er nya lärare. Kaarrin.

Såhär ser jag ut nu:

Kommentarer
Postat av: selma

sv; Det är nog bra med mig, haha. Eller öh, jag vet inte. Jag har haft nära vänner i min klass men sedan har dom börjat hålla på och ställa till problem och jag har dragit mig undan, jag passar inte in i min klass så bra. Personerna i min klass är antingen extremsociala och lämnar inte en ensam i typ två sekunden och några sitter i ett hörn och gnäller om hur dåligt och orättvist livet är utan att ens försöka må bra. Men jag mår lite bättre än vad jag gjorde förr, det gör jag. Bara det att jag hellre umgås med mig själv än med dom andra i min klass. Jag mår bättre av det. Hur är det med dig då?

2012-01-26 @ 20:18:26
URL: http://tragisktochmagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0