26/6


Mig mig mig mig mig. Woha nu räcker det för ett tag va..

Hej majskolvar!
Lyssnar på Jimi Hendrix och äter förbjudet godis. Ganska chill OHYEAH!
Var med Karro inne i staden idag. Köpte en fein tröja. Jag är förkyld. Åker te Frankrike om tre veckor.
Ja... Fan vet inte vad jag ska skriva!
Jo! Jag kan skriva att det finns ett puckat argument till att det är logiskt att killar får status om han ligger med mycke tjejer, men att tjejer kallas för slampor eller horor när dom ligger runt. Argumentet är att "en nyckel som låser upp många lås är en bra nyckel, men ett lås som låses upp av många nycklar är ett dåligt lås". Då menas det att killars kukar/snoppar/whatever ska föreställa nyckeln och att tjejers fittor/slidor/whatever ska vara det dåliga låset. Haha dafuq! Könsorgan har inget med lås och nycklar att göra! Det är helt irrelevant.. Och det är bara en förnekande ursäkt till den konstiga diskrimineringen av tjejers sexualitet. Så är det alltid, att "killar vill alltid ha sex" "boys will be boys" och att "tjejer kanske vill vänta" "inte förrän 4:e dejten" o.s.v. Det hör till könsrollerna, tjejer lite lugnare, ska alltid skämmas efter att ha haft ett "one night stand". Det är inte många filmer där det finns en "snuskgumma" (istället för snuskgubbe), en tjej som drar sexskämt hela tiden eller att en tjej drar massa raggningsrepliker och försöker få en kille i säng. Jag tror helt klart att tjejer har lika mycket sexlust som killar, men att killar förväntas ha det, uppmuntras. Det är liksom allmänt känt att "de flesta killar vill ha sex hela tiden".
Tjejer ska liksom skämmas lite. (Inte alltid, men ofta)

Kommentarer
Postat av: Rayrayray

Å du är så himla smart och cool

2012-06-26 @ 21:58:55
URL: http://newfeeling.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. tack!! :)

2012-06-26 @ 22:07:29
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Rayrayray

Uppdatera mer rå!!!!! Serri älskar din blôgg ok

2012-07-04 @ 15:08:55
URL: http://newfeeling.blogg.se/
Postat av: Selma

alltså siri omg du är så smart o cool bra förebild helt enkelt

och fett fina söta bilder synd att du aldrig uppdaterar :( men löv ur blog ändå hihi

2012-07-07 @ 20:10:22
URL: http://kanskeselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0