'Happ.


Het festklädsel från i frdags.

Asså jag är helt oredo för sommarlovet! Fast samtitigt så skoltrött att jag skrumpnar.
Jag skjuter alltid upp allting, så var det i julas också, tänkte att "oj snart e det jul, då kommar jag att göra det här och det här och vi kommer att ta mysiga fikor i gamla stan o.s.v" men sen så tog julen slut! Och för några veckor sen tänkte jag "oj snart är det sommar, då ska jag använda alla mina fina vårjackor i skolan innan den tar slut och vi kommer att hänga i parker och blabla" Och i övermorgon slutar vi! Jag har inte börjat använda mina vårjackor eller hängt i massa parker med massa människor! Och snart är det slut! Sen är det höst och jag börjar nian! Fattar nån vad jag menar? Har så mycket förväntningar som jag bara väntar på ska hända, bara sådär. Inte att sitta i parker dårå men andra saker, typ ballongfärder. Nej kanske inte. Skit.

För övrigt så har jag börjat tycka att jag är självisk, tänker bara på mig själv. Vill vara en bra människa så att folk ska gilla MIG, så att JAG mår bra och får bekräftelse. MIG MIG MIG allting kretsar kring mig. Tänker jag ibland.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Grisen

Åh cool utklädnad (^_^) !!!

2012-06-16 @ 19:08:35
URL: http://newfeeling.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena marabel!

2012-06-25 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0