Hej hopp

Några månader gammal bild på moi.

Hej kamelrumpor. (Mogen hälsning)
Idag har jag spännande nog pluggat och tjyvätit kakor från skafferiet. Saknar skolan </3
Hah nej då. Kanske lite. Faktiskt. Fast jag älskar ju att bara sitta och chilla här i mitt rum, lyssna på flummig jazz och kolla på tumblrs och bloggar.
Men saknar alla människor som man inte kan ringa! Ni vet, dem som man bara träffar i skolan eller typ med massa andra människor på donken. Dom som man liksom inte kan ringa och bara "Tjenare ska ru med mig på bio ikväll? Askul"
Saknar dem och alla mattanter, vaktmästare, tjocka lärare, irriterande 99:or, feta dagisbarn, snyggingar i korridoren, dåliga vikarier och tuggummin under skolbänkar.
Åh gamla hederliga skola :,(((((

Kommentarer
Postat av: sara

Heeej :) gillar din blogg o går in här då och då!! gillar din stil (:



Förresten, när den där tv serien du är med i börjar gå på tv kan du säga vad den heter då haha ? :D

2012-03-01 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0