Inspelningsdag



Yepp, hade inspelning idag, ska ha imorn och på söndag också! Kul!
Idag var det lite jätteskoj. Jag skulle skulle nämligen sitta i köket och räkna matte medans en snubbe skulle stå med bar överkropp och steka pannkakor. Sen ska min lillebror i serien ha en påse på huvudet.
Tihi.
Älskar att åka buss föresten! Så mysigt, speciellt när det är tomt och man får välja vilken plats somhelst, och sen efter typ två stationer kommer det massa människor så då känner man sig inte ensam! Gillar att åka runt snobbställena inne i city, typ gamla stan/östermalmstorg. (som jag börjat göra nu)
Just gotta love the byggnader där! They're like palats liksom!
Dock lite för många överklasstanter hueheuhehue.
Såg också en mysig reklambild på tunnelbanan idag:
(Notera o:et som nån liten lustikurre har lagt dit
Naturligt? Håhåjaja man föds faktiskt inte med instinkten "Jag vill vara vacker"
Men som sagt, inget fel med att bry sig om sitt yttre (i rimliga mängder) MEN man behöver ju liksom inte göda den här "viljan" eftersom att yttret inte är allt. Jag försöker att se utseéndet som ett skal. Själen är det viktiga hos en människa och alla föds i olika skal, vissa får lite finare skal än andra, vissa lite fulare eller otympligare/osmidiga.
MEN det borde ju inte läggas så mycket fokus på skalet/utseéndet/yttret liksom? Skalet är det enda man inte kan göra nåt åt (om man inte opererar sig), så det är ju lite surt att alla har krav på något som man inte kan ändra.
Puh där fick jag ur mig lite åsikter. Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: emelie

Heej siri:) Jag undrar om du tycker att det är typ slampigt att lägga upp en bild på sin mage. Jag har piercat naveln för några dagar sen och tänkte lägga upp bild på facebook men jag vill ju inte att folk ska tro att jag är värsta slampan heller :s

2012-03-12 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0