Nahahajs Ginatricot!


Har inte gillat deras kläder speciellt mycket.. förens nu!
Mhhhm gillar dom där shortsen (som alla bloggar om) och gillar faketöjningarna! Ska nog skaffa några. Vill inte ha ett så stort hål i örat, och jag är ganska känslig för typ.. hål. Nackdelen är ju att folk kommer fråga om man har töjing och så är man tvungen att säga .. nej det är fake.
Fina solbrillor också! Dock så finns dem på HM också.. För 50 kr. :pppppppp (snåljåp)
Tröjan var också tung! Lita olika Gina's pastellfjortis-stil. :-D
Jag är paaaaaaaaaaaank!
/Gråter stilla. * vänder bort blicken och låtsas få nåt i ögat*

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

hej l´min piri <3

jag har sånna där fejk töjning, men jag köpte min på punkshop, det är billigare där, så köp där iställe! puss min lilla paprika! <3

2012-03-25 @ 11:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0