Pass





Idag trotsade jag, familjen och vår bil, regnet och åkte till haninge för att förnya våra pass som har gått ut.
Askul! Vi väntade i över en timme och det såg  ut som att jag sprutat in silikon i läpparna på passfotot. Men annars vare finemang! Huheheueh. Var i skolan också. Hade muntlig kompletering på några uppgifter från soprovet med min solärare. Det gick bra! Typ. Svamlade och visste inte riktigt vad jag skulle säga ibland, men min solärare verkade nöjd! Nu ska jag tiep (haha) gå och lägga mig (antagligen inte) så hejsvejs! So long! Byebye! Hejdå!

Slänger in en fin bild på mig som ska få er att sova gott inatt!
Äter dina barn och skär av dina öron! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0