Rågsved/Tvångstankar/Kuddkrig


Rågsved!


Världens skummaste livs! (notera att jag ser ut som en strut. kolla på benen!)


Ganska skumma inlagda saker.. Butiken hade massa olika burkar med små läskiga fosterliknande grejer i..


Kakorna vi köpte hette Istanbul.. Superskumma de med!


Rågsvedgirls <333333


VICKNINGSCHIPS?
JAG HAR ALLTID TROTT ATT DET STÅR "VIKINGCHIPS"! Hela min värld är uppochner!


Nu liknar mänskligheten plötsligt nakenråttor. Okej.

Idag har jag varit på äventyr.
Först pluggade jag, sen åkte jag och Felica till RÅGSVED! HELL YEAH! Vi har ju börjat sightseeing i Stockholm, förra veckan tog vi turistbilder vid riksdagshuset, NK och Hallonbergen. Nu fick vi för oss att åka till Rågsved.
Där var det ganska trist. Vi gick bara till centrumet, där vi köpte lite äckliga kakor i en skum liten butik som sålde mest massa majonäs och hommus. Fast vi gick och kollade på lite förortslägenheter också, vi hade ingen portkod, så vi kikade genom dörrrutan och spanande på vilka efternamn de boende hade.
Det var mest Mohammed och Achut-Mush. Nä nu verkar jag lite rasistisk, alla invandrare heter ju inte Achut-Mush i efternamn.
Sen åkte vi till Odenplan! I ca två minuter, vi var på ica sen jag orkade inte åka runt mer (jag frös) så vi åkte hem till Felicia.
På tunnelbanan pratade vi om tvångstankar! Jag har nån knäpp grej om att när jag andas in så tittar jag på något mörkt, kan vara vad som helst! En bil, ett träd o.s.v för att jag vill att det mörka ska bli ljust.
Gör samma sak med ljusa saker, tex himlen, en vit byggnad o.s.v då andas jag ut, för att jag vill att det ljusa ska bli mörkt. Så när jag andas in, tittar jag på nåt mörkt, när jag andas ut tittar jag på något ljust.
Låter helt jävla crazy, jagvet. MEN jag har typ slutat med det nu!
Så ni behöver inte oroa er för mig inte, jag är frisk som en nötkärna!
Iaf, sen låg vi i Felicias säng och brottades/sparkades/kuddkrigades/slog ner lampor.
Såå det där var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0