Hej

Tjena. Du kan kalla mig för Bob.
Jag är en tonåring på snart 14 år.
Jag har brunt, lockigt hår, bruna ögon, en liten potatisnäsa och ganska snygga läppar om jag får säga det själv.
Jag är ganska kort, jag har gigantiska stortår, väldigt elastisk hud, halvstora öron, fina naglar, och väldigt korta ögonfransar.
Jag har också en hudsjukdom som heter vitiligo. Pigmentet (det som gör en brun på sommaren) FÖRSVINNER på delar av kroppen, så huden blir helt vit. Jag har massa såna fläckar över nästan hela kroppen, dock inte ansiktet.
Jag ser lite ut som en omvänd dalmatin! Jag gillar mina fläckar, jag tänker knappt på dom. Ibland har folk inget elakt att säga till mig, så dom trackar ner på vitiligon. Men jag bryr mig inte.
Jag är en ganska konstig person, enligt mig själv. Jag har små identitetskriser lite hela tiden, och jag känner mig lite som Earl i "My name is Earl". Han har skrivit en lista på alla dåliga saker som han har gjort och hans mål är att gottgöra alla dom sakerna. Jag har inte gjort en lista, men jag tänker mycket på hur jag ska förbättra mig som person.. Jag är inte direkt nån elak typ, utan jag vill bara vara en bra människa liksom!
Jag är en ganska rolig person, tycker jag själv då hehe. Jag är rolig och jag pratar alldeles för mycket. Klarar liksom inte av tystnader! Är det tyst så blir jag nervös och fliker ofta in nåt jättetråkig som "åhnej vi har skola i morgon".
Men annars är jag kul! LOVAR!
Jag kan också vara fruktansvärt gnällig och väldigt otålig. Jag oroar och ältar alldeles för mycket också..
Jag är feninist, humanist och en slags demivegetarian, jag äter fisk och skaldjur, inget annat djur. Fast just i nuläget är jag tvungen att äta kött en gång i månaden för att inte få näringsbrist.
Jag vill bli fotograf när jag blir stor, eller hålla på med välgörenhet. Jag har en "talang" för skådespeleri också, men jag vill nog inte bli skådelspelare...
Två teckningar som jag har gjort.
Den här bloggen kommer handla om min ibland trista vardag, mitt intresse för foto och teckning, olika sorters kläder och musik. Jag älskar musik, inte äckliga beaver, utan BRA musik! Jag lyssnar på massa olika genrer, som pop, indie, punk, elektronika, synthpop, reggae, hiphop, world music m.m
Just nu lyssnar jag mycket på Gorillaz, The Knife, The beach boys, Krawftwerk och lite annat.
Det blev en låång text det där..

Kommentarer
Postat av: Anne

Du är fett duktig på att teckna c:

2011-07-22 @ 22:45:19
Postat av: Anonym

åh herregud du är så otroligt cool för din ålder då påminner något galet om mig själv när jag var 13 - 14, jag ältade saker sjukt mycket, älskade gorillaz och the knife och Beach Boys. Klarade inte av pinsamma tystnader och brukade bryta dem.

Du är sjukt cool och bra!

/17-åring

2011-09-07 @ 17:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0