Twilight...

Ett tag gillade jag böckerna asmycket och läste dem om och om igen! Böckerna har brister... tex att Bella verkar helt desperat och inte klarar sig utan en snubbe överhuvutaget och att absolut ingen på den goda sidan dör verkar lite overkligt.. Men jag älskade faktiskt böckerna, dom är riktigt bra skrivna och så! Men sen brakade helvetet ut och alla fjortisar fick nys om Twilight och Robert Pattinson...
Jag, Karro och Nea hade fått vip-biljetter till Twilight fan event och det var helt sjukt! ALLA SKREK! MAN HÖRDE INTE ETT SKIT! När Kristen Stewart (avskyr henne) och Taylor Lautner (jag googlade på hur han stavas) kom in så blev alla galna! FJORTISAR I PUBLIKEN HYPERVENTILERADE OCH FICK FÖRAS UT UR LOKALEN!
Så nu är twilight förknippat med töntiga skrikande tjejer som älskar stora magmuskler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0