Vad är grejen?

Jag vet att i usa så behöver man inte klä ut sig till nåt direkt läskigt på halloween, men vad är grejen med de sexiga kostymerna? Kissie, bland annat.. (ja, jag är uppdaterad) har skaffat sig en klänning inspirerad av nån slags bondflicka, med kortkort kjol. Nu låter jag som en liten tant, men är det inte meningen att man ska se läskig ut? Det är ju det som är det roliga med det hela! Klä ut sig till sexiga bondflickor kan man ju göra närsomhelst..
Men mot alla odds så tänkte jag skaffa en sexigare halloweenkostym det här året..
Men vilken av dom ska jag ta?

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahhahahahahaha du är så jävla rolig



din blogg gör mitt liv värt att leva, allvarligt

2011-12-19 @ 22:04:03
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0