Hey

Har ingenting att skriva, förutom att jag har lite av en identitetskris och jag känner mig lite smått "inrutad".
Det känns som om ingenting i skolan och här hemma kommer att förändras.. Det känns som om allt kommer vara precis såhär i resten av året. Det gör mig nervös. För lite spänning helt enkelt! Jag känner mig sjukt kräsen men jag skulle vilja att det kom massa nya personer till klassen! Dom behöver inte vara snälla, jag vill ha dramatik! Lite slagsmål! Lite käärlek! Dödsfall! Mord! Olyckor! Otrohet! Fast nej. kanske inte... Jag gillar ju min klass, den är mysig. Men den kan vara sjukt trist. Fast jag kan också vara sjukt trist... Fast ofta inte, men jag kan nog vara lite för knäpp ibland.. Får inte fram ordentliga meningar och sånt. Men igår var det kul! Då lekte jag extrem överlevnad! Alla andra tyckte inte att det var lika kul..
Jag vill ha lite galenskap! YIHAHAHEIAHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0