Krage

Hej jag har klippt av en skjortkrage som jag kommer använda till att "piffa upp outfits". Oj fy vad jag är trött på den frasen. Så fort en krage dyker upp i en blogg så går alla bloggerskor loss och kragen kan plötsligt piffa upp vilken tråkig outfit som helst! Åhohyeahåhvadfintfashionistajagär
Aja. Den blev ganska fin iaf!
Idaaaaag så har jag varit på inspelning igen! Åt massa tårta i en scen! Ganska gott faktiskt! Heheehehehe
Sen fick jag en glass också. Jippie! Kan det bli bättre på sötsugesfronten?
Har träningsverk i magen. Jag, Nea och Karro var ju och klättrade i måndags och på klättringstället fanns det ett "mini gym" där Karro agerade min "personal trainer" Hon var ganska dålig, höll på och kastade bollar och puttade på mig när jag inte orkade.
Aja! Fick träningsverk iaf, som den lilla latkörv jag är.
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0