Så jäkla fresh <3333


Två urheta bilder på mitt härliga, plutande, skabbiga jag. FUCK THE SYSTEM!

Jag SPYYYR på alla träningsbloggar just nu. Jag är ju ett bloggfreak och det verkar som att gud vill att jag ska hamna på såna bloggar som inte får mig att vara nöjd över min gosiga mage och spagettiarmar. Jag är inte ens överviktig eller jätteful så jag har inget att gnälla över! Jävla skitbloggare som får mig att inte tycka om mig själv. Det skulle ju vara lite mer okej om dessa 14/15:åriga bloggare (DOM ÄR I MIN ÅLDER!) tränar för att må bra! Men nej det gör dom tydligen inte för dom lägger upp lite bilder på tjejer med onaturligt jämnplatta magar som antagligen beror på genetik, inte träning. Så skriver vissa "åh nu ska jag bli smal" eller "det här är varför jag tränar" VAAAAT!? Åh orkar inte. Jag orkar inte vara hälsosam, äta massa grapefrukter och gymma. Ska fasen gotta mig i billig påsk-choklad och titta på tv-serier om jag vill sådeså! Man lever bara en gång! Men om jag nu ska börja träna nåt i nian (går ju inte nu pga för lite tid) så ska jag träna så att jag blir smidig och stark, INTE för en platt mage.
Vad är det med dessa platta magar? Platta, hårda magar hur kul är det liksom? Suckerzzzz!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, så jävla rätt ju! Hatar också att de ska va en massa träningsbloggar som ger ut till världen att platta magar skulle va meningen med livet -.- lol!



ja e madde (Agnes) från inspelningen ;)

2012-04-08 @ 18:20:49
Postat av: Karolinaaa

dudee! Dissade du precis min mage mothafuckah? Sure, din mage är superfin men det ÄR faktiskt bra att träna bålen lite, för man använder den jättemycket för balans osv. HOst klättring hoST

2012-04-13 @ 13:21:23
Postat av: Böb

men kaaaro? Jag dissade ju inte magar som tränas för att må bra och bli stark? Jag dissar magar som tränas pga folk som bara vill bli smala..!

2012-04-14 @ 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0