Retro

Kan inte sluta redigera bilder i retrostil. Min inre hipster piper av förtjusning, klappar händerna och rättar till brillorna. Suck. Jag känner mig lite som.. ni vet såna som precis har hittat instagram? Och plötsligt inte kan publicera en bild utan att ha låtit den genomgå vintageprocessen? Haha.
För Övrigt Har Jag Suttit Och Studerat i studiecentrumet efter skolan med Amanda! KULULUUL!
Studiecentret = ett rum med bord, stolar, pennor och en kvinna som går omkring och pratar om hur jobbigt hennes arbete är och babblar högt i telefon. Jag brukar sitta och göra matte där, för jag har lite svårt att koncentrera mig hemme.. u know.
Men ialla fall; Denna kvinna gör absolut ingenting, utan bara går runt med sin telefon.
Jag vet att hon egentligen vill att jag ska gå, för om ingen elev är där klockan 4 så får hon stänga och gå hem.
Amanda och jag kom dit prick fyra. heheheehehehehehe.
Omotiverad bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0