Trött

Igår var jag på aikido för första gången i hela mitt liv! Var där med pappa. När vi kom dit så var det ca 10 stora män och 2 kvinnor. Alltså inga undomar som det stod på lappen.. eh.
Men det var askul! Kände mig som karatekid där ett tag. Alla var så visa.. de lärde mig den ädla teknikonsten som gått i generationer i hundratals år! Värsta ritualen och gamla skriftrullar! Sa jag att vi tränade på en bergstopp? Uppe bland molnen kan man verkligen känna kraften i sig!
Ungefär så.
Hm. Men.. Idag var jag lite trött/seg/dålig hållning/ville vara ledsen/ville åka hem/kände mig nobbad osv.
Mh kul eller hur. Orkar liksom inte gilla folk asmycket när folk inte gillar mig asmycket. U kno the feeling? Hoppas på ett hej och får bara ett blick åt ett annat håll..
Nå nu ska jag inte ta ut min i-landsolycklighet på blöggen.
HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0