FRRRAAANCE!

HEJSan! Idag åker moi and le familyyy till FRankrike! Eller snarare MOT Frankrike.. vi åker ju bil så det tar typ 3 dagar..
Alltså jag vet inte riktigt vad det är med mig, har verkligen ingen lust att skriva. Kanske kommer bloggandet tillbaka till hösten, vem vet? Aja.. Min tumblr är roligare! Bara bilder, finfina bilder. Älskar tumblr.
AH men eftersom att jag är så omotiverad och lat så ska jag länka till tre sidor där det står lite vettiga och tänkvärda artiklar om hur kvinnor och BARN framställs i reklamer och media, och att det påverkar oss mer än vi tror. Läs läs läs! (kanske inte håller med i alla slutsatserna på sidorna, men väldigt värd läsning)
Förminskning av kvinnors storlek och betydelse
Flickor duger inte som de är
Mat är sex

Kommentarer
Postat av: emma

snääälla börja blogga din blogg är den enda jag tkr e värd att läsa ju

2012-08-25 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0