Hejhejehej


Ser lite dryg ut.. :-I


Har inte haft någon ork att blogga. Men nu är jag tebaks!

Idag så var jag i skolan för första gången sedan i onsdags förra veckan.
Jag har också ännu fler inspelningar den här veckan, onsdag, torsdag, fredag. Yippie! Men ibland kan jag sakna skolan lite hehe. Inspelningarna kan ju vara ganska tröttsamma, långa och påfrestande en dag då man är seg och hängig. Fast oftast är det megaskoj! (Megaskoj?..) Och när jag är ledig så bör jag plugga och vila. Så inte mycket till socialt liv! Men äh nu ska jag inte klaga! Jihoooo!
Oj, Har inte haft indrott på typ.. två veckor? Shiet. Måste röra på mig lite, jag går ju inte på nån aktivitet/rör mig något alls. (Förutom att cykla och springa till tunnelbanan och i trappor) (hehehe latkorv jag är..)
Men jag har liksom inte fastnat för någon indrottaktivitet.. förutom att jag klättrade lite då och då förut och gick på dans i en termin? Hm. Men jag är ganska smidig/kan vara bra på idrotten o.s.v Men jag bara.. vet inte. Gick inte på nån idrottsaktivitet i lågstadiet heller faktiskt.
Blir lite stressad av massa männsikor i min ålder bloggar om sina träningspass och gymkort och blablabla :-I
Har inte riktigt gillat gym så mycket... förknippar det mest med folk som bara vill ha snygga kroppar. Om jag ska träna så ska jag gå på typ Aikido (som jag funderat på att börja på!) där det finns en strategi/en slags lek/ett syfte.
Roligare än att träna för träningens skull tycker jag nog..

Kommentarer
Postat av: selma

så finfinfin siri!!!!!

2012-03-21 @ 19:23:58
URL: http://tragisktochmagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0