Tuffing med kjol


Så här dryg såg jag ut idag. Med smutsig speleg som jag minsann icke tänker tvätta.

Hej bönrullare!
Idag har jag o Karro varit iväg och gjort tc osäkert. Köpte dyrt godis och nagellack. Jag skaffade mig också en snygg, svart och enkel kjol för 200 spänn. Gr8 yeah f1 h1!
Har nu kollat på lite Gussip Gurl! Faaan vad töntiga dom är hehehe. I sista avsnittet på säsong 5 (det jag precis kollat) pratar dom bara om "how important family is" "your family needs you". Stör mig också på att när dom pratar med sina mammor måste dom alltid säga "mother" typ, "hello.. mother." "Very nice.. mother"
Georgina dyker upp hela tiden också! Crashar alla party'n.
Mm intressemaneterna dog nu känner jag.
:-)

Här är lite urusla bilder på kjolen! Men jag är iaf snygg! :-D


Oj vad söt och snäll jag såg ut där! Måste nog kompensera upp det lite...

Kommentarer
Postat av: Anonym

uh I luv gussip gurl :3 nei det gör jag ju inte men jag har blivit beroende.... :(( är oxå på säsong 5, fast på typ avsnitt 6.... ähä intressemaneter....

2012-04-01 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0